Огляд ситуації на ринку елеваторів України. Основні проблеми та способи їх вирішення
Ідея створення та винесення роботи "Аналіз ринку послуг елеваторів України. Підробіток зернових. Рекомендації новим гравцям. Робота над помилками" в самостійний закінчений продукт виникла досить спонтанно. Збір даних для створення маркетингового розділу бізнес-плану елеватора включав в себе аналіз ціноутворення на послуги зерносховищ регіону. Пошук актуальних цін перетворився на справжній "квест", і нові загадки тільки виникали в процесі пошуку та збору інформації, а знайдені відповіді на питання зовсім не радували. Резюме проведеної роботи :
- відсутність інтернет-сайтів у більшості елеваторів;
- неактульность інформації на сайтах тих елеваторних комплексів, у кого сайт є;
- немає інформації про використовуваному устаткуванні і його віці;
- величезна кількість помилок на сайтах і дошках оголошення - як граматичних, так і інформаційних, у т. ч. на сайтах існуючих лідерів галузі;
- складність сприйняття інформації по телефону (в більшості випадків єдиного каналу комунікації) - не тільки важко додзвонитися на "міський", але і відчуваєш себе винуватим за те, що відволікаєш мадемуазель на протилежному кінці дроту від чогось більш важливого, ніж цей дзвінок;
- відсутність "прогресивної" автоматизації процесів роботи елеватора - немає систем електронної черги, онлайн - відеоспостереження за територією комплексу для розуміння наявності черг в конкретний момент часу, системи електронного обліку зерна власників;
- немає відгуків та рекомендацій клієнтів, нових стимулюючих до роботи з конкретним елеватором.
Мета даного дослідження - глобально, в масштабах країни підвищити рівень сервісу елеваторів, вказати їх власникам порівняно недорогі способи збільшення кількості наданих послуг та поліпшення їх якості. Зміщення акцентів роботи у бік клієнта - від шанобливого ставлення до нього і розуміння потреб власників зерна з можливістю надання всієї необхідної інформації до створення елементарних умов побуту і комфортного очікування водіїв зерновозів, що доставили зерно на територію комплексу.
Данное исследование является новинкой и гармонично дополняет бизнес-план (ТЭО) "Элеватор зерновой. Услуги хранения и подработки зерновых.Соя, рапс, подсолнечник, кукуруза".
Работа предназначена для руководителей комплексов по подработке и хранению зерна, сотрудников отделов рекламы, маркетинга и PR, предпринимателей, рассматривающих вопросы приобретения существующих элеваторов и всем тем, кто обеспокоен вопросами популяризации услуг элеваторов и необходимостью в повышении эффективности и качества их работы.