Кошик
351 відгук
Майстерня бізнес - планів
+380 (98) 692-80-17

БІЗНЕС-ПЛАН. Структура. Розділ АНАЛІЗ РИНКУ ТА СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ

БІЗНЕС-ПЛАН. Структура. Розділ АНАЛІЗ РИНКУ ТА СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ
Підготовка до написання розділу бізнес-плану "Аналіз ринку та стратегія маркетингу" є складною і скрупульозної.
Якісно виконаний, цей розділ є результатом аналізу і обробки величезної кількості вхідних даних статистичних таблиць, результатів експертних опитувань, митних декларацій, досліджень цільового ринку і т. д.
Однак, незважаючи на складність підготовки і необхідність в аналізі вхідних даних, робота над створенням розділу "Аналіз ринку та стратегія маркетингу" є творчою.
Крім строгих і "сухих" даних, що стосуються опису ринкової кон'юнктури, конкурентів, їхньої частки ринку і сильних сторін, аналізу ціноутворення на ринку продукції та послуг, імпортно - експортних операцій, у цьому розділі повинна бути описана стратегія маркетингу та виконано SWOT аналіз.
У цьому розділі бізнес-плану описуються:
• Аналіз галузі:
- вивчення стану і тенденцій розвитку галузі як об'єкта інвестування;
- поточна ситуація в галузі (опис);
- обсяг продажів у галузі в натуральному і грошовому вираженні;
- галузева динаміка і прогноз ситуації в галузі;
- принципи сегментації в галузі;
- виділення основних сегментів ринку, їх порівняльна характеристика;

• Аналіз споживачів:
соціально - економічний аналіз споживачів вибраного сегмента ринку;
- визначення поточної чисельності споживачів та аналіз її динаміки;
- визначення характеристик споживання продукції;

• Аналіз конкурентів:
- тип ринкової середовища (вільна конкуренція, олігополія...) для даного виду продукції на обраному сегменті ринку;
- загальна кількість конкурентів на ринку, їх частки та опис;

• SWOT – аналіз компанії;
• Маркетингова стратегія:
- вивчення іміджу продукту/послуги на ринку і вироблення стратегії позиціонування;
- канали розподілу продукції;
- ціноутворення;
- просування продукції.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner