БІЗНЕС-ПЛАН. Структура. Розділ ОПИС ПРОДУКЦІЇ (ПОСЛУГ)

У розділі бізнес-плану "Опис продукції (послуг)" повинна бути відображена інформація, що стосується як характеристик (технічних, експлуатаційних, якісних), вироблюваної або проектованої для збуту продукції, так і опис критеріїв, умов та принципів її вибору (унікальність, затребуваність, перспективність, високий рівень прибутку).
Структура розділу "Опис продукції (послуг)" повинна виглядати наступним чином:
• Характеристики продукції:
- функціональне призначення;
- приклади використання;
- особливості обраної продукції;
- критерії вибору продукції бізнес-плану;
- планована вартість;
- технологічність і універсальність;
- відповідність продукції стандартам;
- стадія продукту в даний час (ідея, робочий проект, дослідний зразок, серійне виробництво тощо);
- вимоги до гарантійного і післягарантійного обслуговування;
- перспективи розвитку продукції;
- інші фактори (ноу-хау, лобі, продукт для подальшої переробки, патенти);
• Короткий аналіз продукції конкурентів, що є на ринку:
- функціональні та споживчі властивості конкуруючих продуктів;
- аналіз причин попиту на продукти конкурентів;
- принципи ціноутворення конкурентів;
- способи стимулювання збуту в конкурентів;
• Дослідження і розробки:
- опис існуючих технологічних ризиків;
- можливість використання технологічних досягнень у виробництві;
- опис концепції розвитку продукту наступних поколінь.
Структура розділу "Опис продукції (послуг)" повинна виглядати наступним чином:
• Характеристики продукції:
- функціональне призначення;
- приклади використання;
- особливості обраної продукції;
- критерії вибору продукції бізнес-плану;
- планована вартість;
- технологічність і універсальність;
- відповідність продукції стандартам;
- стадія продукту в даний час (ідея, робочий проект, дослідний зразок, серійне виробництво тощо);
- вимоги до гарантійного і післягарантійного обслуговування;
- перспективи розвитку продукції;
- інші фактори (ноу-хау, лобі, продукт для подальшої переробки, патенти);
• Короткий аналіз продукції конкурентів, що є на ринку:
- функціональні та споживчі властивості конкуруючих продуктів;
- аналіз причин попиту на продукти конкурентів;
- принципи ціноутворення конкурентів;
- способи стимулювання збуту в конкурентів;
• Дослідження і розробки:
- опис існуючих технологічних ризиків;
- можливість використання технологічних досягнень у виробництві;
- опис концепції розвитку продукту наступних поколінь.