Що таке SWOT АНАЛІЗ? Причини його використання. Приклади
Бізнес - це нескінченна низка дрібних і великих битв. Якщо перед битвою не оцінити сильні та слабкі сторони вашого підприємства, не визначити ринкові можливості та загрози (ті самі нерівності місцевості, які набувають величезного значення в розпал бою), шанси на успіх підприємства різко зменшаться.
Для того щоб отримати чітку оцінку сил підприємства і ситуації на ринку, існує SWOT-аналіз.
SWOT-аналіз дає змогу компанії вивчити наявні на ринку можливості та зважити свої здібності щодо їх переслідування. Також при цьому вивчаються загрози, здатні підірвати позиції фірми. Сильні та слабкі сторони розглядаються з позиції покупців, що підводить реальну основу під рішення про розподіл ресурсів і допомагає компанії отримати максимум користі з наявних у неї можливостей.
Процедура проведення SWOT-аналізу у загальному вигляді зводиться до заповнення матриці, в якій відображаються і потім зіставляються сильні та слабкі сторони підприємства і можливості та загрози ринку. Це зіставлення дає змогу визначити, які кроки можна зробити для подальшого розвитку підприємства, а також які проблеми необхідно терміново вирішити.