Кошик
301 відгук
Майстерня бізнес - планів
+380 (50) 443-33-56
+380 (98) 692-80-17

БІЗНЕС-ПЛАН. З чого почати ? Про що варто знати

БІЗНЕС-ПЛАН. З чого почати ? Про що варто знати

Насправді для того, хто вирішив зайнятися бізнесом і розуміє необхідність в плануванні, першим і найважливішим питанням має бути "Навіщо потрібен бізнес - план ?". Питання з анонсу цієї статті не менш важливі, але давайте про все по порядку.

Отже, навіщо мені потрібен бізнес - план ?

Варіанти відповідей :

  • це оцінка ефективності майбутнього бізнесу для прийняття рішення про необхідність ним займатися;
  • оцінка ефективності одного бізнесу для порівняння з іншим і вибору пріоритетних напрямів розвитку;
  • обґрунтування ефективності інвестицій для існуючого інвестора;
  • створення документів, презентацій і комплексу заходів для пошуку інвестора з можливістю подальшого розміщення даних про проект у міжнародних інвест. фондах;
  • ....

Друге питання : "Що потрібно для бізнес - план або ТЕО ? ".
Кожному, хто вирішив створювати бізнес - план, причому не важливо, з чистого аркуша або з допомогою пропонованих шаблонів, важливо для себе отримати відповіді на такі питання :
1) Середовище підприємства:
а) запланована форма власності підприємства (оподаткування);
б) планові витрати підприємства (оренда офісу, придбання ОЗ, витрати зв'язку, оплата праці, транспортні витрати, ...);
в) стратегія розвитку (планований обсяг надання послуг, що базується на експертних оцінках або аналізі попереднього попиту);
г) дозвільна документація;
д) інтелектуальна власність (патенти, ліцензії, сертифікація співробітників, компетенції, експертиза, ...);
2) Продукція (послуги) підприємства:
а) опис та їх особливості;
б) планове ценооборазование на продукцію (послуги);
в) планований обсяг збуту (в динамкие);
г) у чому унікальність (чому ніхто не зможе повторити), затребуваність;
3) Фінанси:
а) планований обсяг позикових коштів проекту;
б) план освоєння інвестицій (структура);
в) план повернення інвестицій
4) Маркетинг:
а) з ким найбільш значущим будете конкурувати в регіоні;
б) які способи просування своїх послуг вважаєте найбільш ефективними ? Чому ? Плановані бюджети ?
в) рекламна стратегія (вияви інтерес, отримай безкоштовно, за одного бонус, поділись посиланням та бери участь у розіграші, ...);
г) цільова аудиторія (проводився аналіз), канали збуту, профіль потенційного покупця
д) навколишнє середовище, потенційні клієнти (аналіз);
е) SWOT аналіз;
5) Постачальники:
а) умови співпраці (фінансові, юридичні, організаційні);
б) від кого залежить діяльність організації (опис, репутація, аналіз);
в) ризики в роботі з постачальниками;
6) Операційний план:
а) календарний план проекту з урахуванням ризиків (набір персоналу, старт роботи, планова дата запуску рекламної кампанії, збір даних про потенційних споживачів, надання послуг);
б) підбір персоналу
7) Інвестиційний план:
а) структура інвестицій;
б) особливості придбання (оренда, лізинг купівля - нове, б/у,...);
8) Планові (очікувані) результати проекту

Перераховані вище питання здаються Вам складними ? Потрібні консультація або роз'яснення ? Ви на правильному шляху !

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner